Comanda
telefonica

Vreti sa comandati
prin telefon?


Nimic mai simplu:
sunati la 021 209 45 12

(luni - vineri, intre 08:30-17:00)


Va confruntati cu un litigiu de munca? Un angajat va da in judecata? Va oferim informatii care va permit sa castigati fara emotii procesul!

Parcurgeti capitolul „Litigii de munca” din lucrarea Consilier Codul Muncii!
Gasiti aici sfaturi esentiale pentru gestionarea corecta a litigiilor de munca!


Stimate angajator,

Aveti o divergenta cu unul dintre salariatii dvs.? Ceva legat de neplata unor ore suplimentare, de sanctionarea unei abateri disciplinare, de neacordarea unui concediu de odihna sau chiar de desfacerea contractului de munca?

Toate aceste situatii constituie
litigii de munca si pot ajunge rapid in instanta, unde – surpriza! – puteti descoperi ca i se da dreptate salariatului, din motive pe care nici macar nu le banuiati (adesea pentru ca ati comis un viciu de procedura).

Iata de ce este vital sa fiti familiarizat cu practica instantelor de judecata, cu cele mai frecvente tipuri de conflicte care apar in relatia angajator-salariat si mai ales cu modul cum sunt solutionate aceste conflicte. Va ajuta in acest sens capitolul „ Litigii de munca din lucrarea Consilier Codul Muncii , un capitol foarte amplu, care raspunde in detaliu unor intrebari de baza:

1) Ce este si ce nu este litigiu de munca?
2) Care sunt partile implicate intr-un litigiu de munca?
3) Ce instanta are competenta sa judece litigiul?
4) Care este procedura de urmat in cazul unui litigiu de munca?
5) Ce greseli majore comit de obicei angajatorii?

In capitolul „Litigii de munca” din Consilier Codul Muncii gasiti explicate in detaliu numeroase spete practice, referitoare la situatii care genereaza adesea conflicte:
a) salariatul refuza sa semneze un act aditional la CIM;
b) salariatul nu este de acord cu criteriile in baza carora a fost selectat pentru a fi trimis in somaj tehnic;
c) salariatul a fost sanctionat disciplinar si considera ca nu a fost respectata procedura etc.


O intrebare foarte interesanta:
puteti avea un litigiu cu un fost salariat?


Intr-adevar, pentru ca un conflict de munca sa fie incadrat ca litigiu de munca este obligatoriu ca intre parti sa existe in vigoare un contract individual de munca, de natura a le conferi participantilor calitatea de angajator si salariat. Dar ce se intampla daca litigiul intervine dupa ce contractul inceteaza? Mai poate fi calificat litigiul ca fiind de munca? Cu alte cuvinte, pot fostii salariati sa participe la conflicte de munca?

In multe situatii, raspunsul este afirmativ. Astfel, constituie litigiu de munca:

  • actiunea declansata de fostul salariat ca urmare a neplatii drepturilor salariale de catre angajator, pentru o perioada de timp lucrata;
     
  • actiunea declansata de fostul salariat, parte a unei clauze de neconcurenta, pentru neplata de catre fostul sau angajator a indemnizatiei la care acesta s-a obligat prin respectiva clauza;
     
  • actiunea declansata de catre fostul salariat, al carui contract de munca a incetat cu prilejul unei concedieri colective, pentru nerespectarea de catre angajator a obligatiei prevazute la art. 74 alin. (2) din Codul muncii privind interzicerea angajarii de personal in termen de 45 de zile de la concedierea colectiva etc.
     
Gasiti mai multe asemenea intrebari foarte interesante in lucrarea Consilier Codul Muncii.


„Consilier Codul Muncii” rezolva orice
problema legislativa cu care va confruntati!


„Consilier Codul Muncii” este structurat pe capitole care acopera toate domeniile unde pot aparea conflicte cu angajatii!

Atentie, domeniile enumerate in continuare sunt reglementate foarte stufos de legislatia din Romania, de aceea este foarte posibil sa apara neglijente din partea dvs., care sa duca ulterior la litigii de munca. Consilier Codul Muncii va arata insa cu maxima precizie ce aveti de facut, fara „scapari”care sa va puna mai tarziu in dezavantaj.

Asadar, in
Consilier Codul Muncii gasiti informatii complete, trucuri, sfaturi si exemple sugestive din practica, referitoare la:

arrow_forwardAngajare
arrow_forwardConcediere
arrow_forwardAcordarea concediilor
arrow_forwardContinutul contractului individual/colectiv de munca
arrow_forwardDemisie
arrow_forwardDetasare
arrow_forwardDisciplina muncii
arrow_forwardIncetarea de drept a CIM
arrow_forwardClauza de neconcurenta
arrow_forwardClauza de mobilitate
arrow_forwardPerioada de proba
arrow_forwardPreaviz
arrow_forwardRegistrul de evidenta a salariatilor
arrow_forwardRegulamentul intern
arrow_forwardRepausul saptamanal obligatoriu
arrow_forwardSuspendarea CIM
arrow_forwardTimpul de munca/Orele suplimentare
arrow_forwardTrecerea intr-o alta munca.

Atentie: Acest browser nu suporta fisiere PDF. Click aici pentru a downloada fisierul: Download cuprinsul lucrarii.



Abonamentul la Consilier Codul muncii inseamna pentru dvs.:

1 Lucrarea de baza un biblioraft cu peste 1000 de pagini ce cuprinde toata legislatia din domeniu, comentata si explicata. Intreaga informatie la care aveti acces cu un pronuntat caracter practic, va pune la dispozitie: studii de caz, spete controversate rezolvate, atentionari, recomandari, observatii.

2 Serviciul de actualizare timp de 12 luni ce permite mentinerea informatiei de specialitate la zi si elimina stresul generat de nesiguranta aplicarii legii prevazute in Codul muncii.
 


Din cuprinsul actualizarii pe luna aceasta

Salarizarea - Noua procedura de stabilirea salariului minim. Criterii de actualizare a salariului minim. Raportul cu castigul salarial mediu. Cazul lucratorilor care nu sunt salariati. Salariul minim actual de 4.050 de lei si consecintele lui. Sanctiuni mai aspre pentru nerespectarea salariului minim. Obligatia de majorare a salariului dupa 2 ani de la angajare cu minimul legal. Conditii pentru suma netaxabila de 300 de lei. Deducerea personala acordata pentru un venit de maximum 6.050 de lei. Noul formular 112
Forta majora - Cauze de forta majora: reglementare si efecte. Exemple. Cauze de neraspundere, obligatii speciale, derogari si exceptii asociate fortei majore in raporturile de munca.
Contractul de munca al persoanelor cu handicap - Cum se dovedeste indeplinirea conditiei de angajarea celor 4% salariati din randul persoanelor cu handicap? Noi conditii. Cazul angajarilor cu fractiune de norma. Cine beneficiaza/cine nu beneficiaza de subventie

3 Serviciul de consultanta de specialitate GRATUITA

- in scris, pe toata durata abonamentului! Ne puteti trimite cele 14 intrebari prin e-mail si primiti raspunsul in cel mai scurt timp
- telefonic, in fiecare marti in intervalul orar 15.00 - 17.00.

4 Participarea la 4 seminarii online unde puteti adresa intrebari si primiti raspuns de la cel mai bun specialist in domeniu. Profitati inca o data de consultanta pe legislatia muncii, salarizare si HR. Evenimentul online are urmatoarea structura: in prima parte - o prezentare video si in a doua parte - sesiune de intrebari si raspunsuri.

5 Newsletterul electronic gratuit Expert Legislatia Muncii si HR . Ori de cate ori apare o noutate in legislatia muncii, dvs. sunteti primul care o afla, direct de la specialisti! Indiferent de ziua din saptamana, va atentioneaza asupra ultimelor modificari legislative sau decizii guvernamentale referitoare la Codul muncii.

6 Acces la lucrarea in format PDF, online - oricand si de oriunde aveti conexiune la Internet (in platforma rsonline.ro la care aveti acces imediat ce se confirma plata abonamentului dvs.)


Alegeti sa fiti permanent corect informat!
Abonati-va chiar acum la „Consilier Codul muncii”!
Pretul abonamentului pe 12 luni: 1.049 lei + TVA = 1.101,45 lei
+
CADOU l
ucrarea „Popririle din salariu. Obligatii ale angajatorilor”


Cu deosebita consideratie,



Maria Ungureanu
Coordonator oferta
Divizia Editoriala Legislatia Muncii, Salarizare si HR
Rentrop & Straton
 

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.

Produsele in format stick/CD functioneaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10. Cerintele hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. In cazul produselor de tip abonament, pentru a vizualiza informatia actualizata la zi este necesara o conexiune la internet in timpul utilizarii.

Formular de comanda
Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna decembrie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.
Bifati produsele dorite:

In cazul in care nu doriti sa achizitionati colectia Consilier Codul muncii - abonament 12 luni, puteti opta pentru unul dintre produsele de mai jos:


Va rugam completati
* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.